Hoe kunnen we helpen?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Hoe kan ik een offerte aanvragen bij een bedrijf waarmee ik samenwerk?

Je kunt eenvoudig offertes van andere bedrijven toevoegen aan een offerte of aan je lopende projecten.

Om een offerte aan te vragen voor een offerte, welke nog geen project is, dat kun je als volgt doen;

  • Klik in het menu op Offertes
  • Zoek de juiste offerte op met de zoekfunctie
  • Klik op de regel van de offerte
  • Selecteer de link Offerte bewerken
  • Wanneer je de offerte opent, zie je bij de offerte de selectie ontstaan ‘Offerte aanvragen bij leveranciers/onderaannemers’
  • Klik op die selectie

Je kunt een offerte aanvragen bij een ander bedrijf.

Je kunt ook op de volgende wijze ook een offerte aanvragen of voor een lopend project:

  • Klik in het menu op Uitbesteden
  • Klik rechtsboven in de pagina op de knop Uitbesteden
  • Selecteer Offerte aanvragen
  • Je ziet dan onderstaand scherm verschijnen

Je kiest hier de onderaannemer of leverancier en je kunt het project selecteren. Omschrijf vervolgens duidelijk wat je wilt aanvragen. In de volgende stappen kun je vervolgens instellen:

– Uiterste inleverdatum van de offerte

– Eventuele bijlagen

Nadat je het concept hebt opgeslagen kun je deze aanvraag verzenden per e-mail.

Tip: Heb je een reeds lopend project, dan kun je ook in het project zelf een aanvraag aanmaken om vanuit daar op de link ‘uitbesteden’ te klikken.

Inhoudsopgave