Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
 
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Als je geen mails meer ontvangt, dan kan het zijn dat je notificatie uit hebt staan. E-mails worden naar specifieke gebruikers gestuurd.

Let op: De instellingen kun je alleen met je pc vinden, via de app kun je deze instellingen niet raadplegen.

Jij belt zelf als gebruiker ingelogd, dus kun je instellen welke berichten en e-mails je ontvangt, dit werkt als volgt:

  • Klik linksboven op je logo
  • Het menu klapt open
  • Klik op het instellingen-icoon naast je bedrijfsnaam
  • Selecteer bovenaan de pagina Alerts en pushberichten
  • Je kunt vervolgens aangeven welke meldingen je wel- en niet wilt ontvangen via mail of via de App

Let op: Als je berichten via de App wilt ontvangen, dan is dat een push-bericht. Ontvang je deze niet, kijk dan bij de instellingen op je telefoon of er berichten mogen worden ontvangen van CannonWorks.

Vorige Ik kan niet inloggen
Volgende Ik kan niet inloggen op de APP van CannonWorks

01030506

© Copyright 2020 TuinKeur