Soms ontvang je dubbele e-mails zoals bij een orderbevestiging of wanneer een klant reageert op offerte. Het kan zijn dat bij de instellingen je op diverse plekken je mailadres hebt ingevoerd om reacties te ontvangen.

In eerste instantie volgt CannonWorks de instellingen van de e-mails. Daar kun je de reguliere ontvangstadressen opgeven voor de diverse e-mailberichten:

  • Klik linksboven op je logo
  • Het menu klapt open
  • Klik op het instellingen-icoon naast je bedrijfsnaam
  • Selecteer bovenaan de pagina E-mails
  • Je kunt vervolgens voor de verschillende e-mails diverse instellingen aanpassen

Let op: De instellingen kun je alleen met je pc vinden, via de app kun je deze instellingen niet raadplegen.

In tweede instantie worden e-mails ‘ook’ naar specifieke gebruikers gestuurd. Jij belt zelf als gebruiker ingelogd, dus kun je instellen welke berichten en e-mails je ontvangt, dit werkt als volgt:

  • Klik linksboven op je logo
  • Het menu klapt open
  • Klik op het instellingen-icoon naast je bedrijfsnaam
  • Selecteer bovenaan de pagina Alerts en pushberichten
  • Je kunt vervolgens aangeven welke meldingen je wel- en niet wilt ontvangen via mail of via de App

Let op: Als je berichten via de App wilt ontvangen, dan is dat een push-bericht. Ontvang je deze niet, kijk dan bij de instellingen op je telefoon of er berichten mogen worden ontvangen van CannonWorks.