Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
 
< Alle onderwerpen
Afdrukken

De toegang tot je CannonWorks Account is geblokkeerd omdat je niet aan de betaalverplichting hebt voldaan. Zodra je inlogt kan je de achterstallige betaling per iDEAL voldoen:

  • Log opnieuw in
  • Volg de iDEAL betaalinstructies

Als je de procedure succesvol hebt afgerond kan je direct aan de slag.

Mocht je om een andere reden geblokkeerd zijn, stuur dan een e-mail naar support@cannonworks.nl

Let op: Ook tijdens deze blokkade loopt jouw abonnement en de betaalverplichting gewoon door, tot het moment dat je officieel opzegt. Bij opzegging geven wij geen restitutie van het reeds betaalde maandbedrag.

Vorige Ik ben mijn wachtwoord vergeten…
Volgende Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

01030506

© Copyright 2020 TuinKeur