TuinKeur. Elke tuin verdient een TuinKeur-hovenier.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

Hoe kunnen we helpen?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Mijn e-mail is niet bij de klant aangekomen. Hoe kan dat?

Helaas is er nooit een volledige garantie dat e-mails bezorgd worden. Uiteraard doen wij er alles aan wat in onze mogelijkheid ligt.

 

Het niet afleveren van e-mails kan verschillende oorzaken hebben:

  • Een typefout in het e-mailadres
  • Het e-mailadres bestaat niet meer
  • Jouw klant heeft het e-mailadres als ongewenst aangemerkt

 

Wij controleren automatisch de aflevering van e-mailberichten. Wij krijgen nagenoeg altijd een foutmelding terug, dan sturen we altijd de mail en/of de foutmelding aan de jou door via het e-mailadres noreply@cannonworks.com.

Als je deze mails niet ontvangt, kijk dan even bij Instellingen->e-mails, daar staat het e-mailadres waar je de noreply e-mails op ontvangt:

Inhoudsopgave