Hoe kunnen we helpen?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Stap 7 – Toegevoegde kosten invoeren

Kom je vanuit het overzicht dan moet je eerst onderstaande stappen doen voordat je de toegevoegde kosten kunt invoeren.

  • Ga dan via menu naar Offertes
  • Zoek de offerte op waarbij je een gebouwdeel wilt selecteren en klik op de regel
  • Klik op Offerte maken of Offerte wijzigen

Na het invoeren van de meetregels klik je bovenaan de pagina op Klaar met invoer binnen/buiten.

  • Klik onder Calculatie op Toegevoegde kosten
  • Vink de toegevoegde kosten aan (of voeg kosten toe door op

    te klikken) en vul indien nodig het aantal in

  • Onderaan staat het totaal aan toegevoegde kosten

 

  • De toegevoegde kosten worden weergegeven in de begroting bij de offerte

Let op: als je na het selecteren van toegevoegde kosten met een percentage, de calculatie gaat wijzigen dan moet je ook de toegevoegde kosten opnieuw laden. Dit doe je door deze een keer uit- en aan te vinken. De percentages worden nu met de juiste gewijzigde bedragen berekend.

 

Relevante onderwerpen:

Ga door naar de volgende stap:

Inhoudsopgave