Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
 
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Je krijgt een email van noreply@cannonworks.com wanneer je een relatie een e-mails hebt gestuurd en daarbij iets fout is gegaan.

Dit kan zijn

  • Een foutief ingevuld e-mailadres
  • De mailbox van de klant is vol
  • De klant heeft heeft specifiek een mail gestuurd naar jou met als e-mailadres [jouwbedrijfsnaam]@cannonworks.com

Wij sturen in dat geval automatisch de betreffende e-mail alsnog naar jou, waardoor je ‘alsnog’ deze mail ontvangt. Het mailadres van de afzender is dan noreply@cannonworks.com.

Let wel op, dat als je daarop reageert, dan moet je wel het juiste e-mailadres van de klant gebruiken.

Vorige Moet ik met CannonWorks mijn hele boekhouding anders doen?
Volgende Ik ontvang vaak dubbele e-mails wanneer mijn klant reageert, hoe komt dat?

01030506

© Copyright 2020 TuinKeur