Hoe kunnen we helpen?
- Bedrijfsgegevens toevoegen
- Extra informatie
- Je volgende stappen
- Kantoor of medewerkers toevoegen
- Snelstart gids
-
Overzicht
- Artikelen binnenkort
- Betaling abonnementskosten
- Blijven mijn gegevens bewaard na de proefperiode?
- Gebruikersvoorwaarden
- Het verschil tussen de proefperiode en betaalde versie
- Hoe deactiveer ik een Add-on?
- Hoe installeer ik de App op mijn toestel iOS?
- Hoe installeer ik de CannonWorks App op mijn Android toestel?
- Hoe kan ik de prijzen bekijken van de Add-ons?
- Als ik een deur selecteer is dit dan voor 1 zijde?
- BTW ouderdomsverklaring
- Een gebouwdeel toevoegen
- Een gebouwdeel toevoegen vanuit de calculatie
- Gegevens van oude calculatie staan niet in CannonWorks
- Gegevens van oude calculatie staan niet in CannonWorks
- Hoe bekijk ik de offerte voordat ik het document doorstuur naar de klant?
- Hoe geef ik op de offerte aan dat het BTW verlegd moet zijn?
- Hoe exporteer ik relaties naar een e-mailprogramma voor een mailing
- Hoe importeer ik relaties vanuit een een ander programma of Excel?
- Hoe kan ik bij een relatie meerdere contactpersonen invoeren?
- Hoe kan ik de gegevens van een relatie wijzigen?
- Hoe kan ik een relatie de-activeren.
- Hoe kan ik een relatie terugvinden?
- Hoe voeg ik een nieuwe relatie toe?
- Is er ruimte in het relatiebestand voor extra informatie bij een klant?
- Als een inhuurkracht of onderaannemer uren registreert en ik krijg ook een factuur, worden deze kosten/uren dan dubbel geboekt in mijn project?
- Hoe kan een medewerker uren met de App registreren?
- Hoe kan ik rapportage van uren over een bepaalde periode uitdraaien?
- Hoe verwijder ik een medewerker?
- Hoe voeg ik een nieuwe machine toe om deze bij de uren te kunnen registreren?
- Hoe voeg ik medewerkers toe?
- Hoe werkt het met Pris-uren oftwel Spaaruren?
- Ik wil dat iemand anders voor mijn projecten uren gaat registreren, kan dat?
- De klant gaat niet akkoord met de offerte hoe pas ik de status aan?
- Hoe kan ik bij een afgewezen offerte zien wat de reden van afwijzing is?
- Hoe kan ik de tekst van de standaard offerte aanpassen?
- Hoe kan ik de tekst wijzigen van een specifieke offerte?
- Hoe kan ik een gemaakte offerte terugvinden?
- Hoe kan ik een offerte opnieuw verzenden?
- Hoe kan ik een offerte uitprinten?
- Hoe kan ik een termijnschema toevoegen in mijn offerte?
- Facturen sturen aan [kvk-nummer]-factuur@cannonworks.com
- Hoe boek ik contante of via pin betaalde inkopen?
- Hoe boek ik een automatisch geïncasseerde inkoopfactuur in?
- Hoe boek ik een bestelling op een project?
- Hoe boek ik een inkoopfactuur in?
- Hoe kan ik aangeven dat een bestelling is geleverd?
- Hoe kan ik de status wijzigen naar betaald?
- Hoe kan ik een BTW verlegd factuur inboeken?
- Als ik een akkoord op een offerte heb gekregen, kan ik deze dan omzetten naar een factuur?
- Betaalstatus bijwerken met een import vanuit je bank (MT940 of CAMT.053)
- Factuur maken met BTW correctie
- Hoe bekijk ik de openstaande facturen van een bepaalde klant?
- Hoe boek ik een termijnfactuur op betaald?
- Hoe factureer ik een termijnfactuur opnieuw nadat ik deze heb gecrediteerd?
- Hoe geef ik aan dat een factuur betaald is.
- Hoe kan ik bedragen crediteren zonder eerst een credit-factuur te hoeven maken?
- Hoe kan ik de order bekijken die ik verstuurd heb naar mijn klant?
- Hoe kan ik een afgehandelde order terugzetten naar projecten overzicht?
- Hoe kan ik een meerwerkopdracht verwijderen?
- Hoe kan ik een project opleveren c.q. afhandelen?
- Hoe kan ik een project opzoeken?
- Hoe kan ik meerwerk vastleggen voor een project?
- Hoe kan ik zien of het hele orderbedrag is gefactureerd?
- Hoe maak ik een nieuwe order of project aan?